sobota 31. března 2012

Nase prvni bokovky

Krome toho, ze jsem se se zatatymi zuby pustila do prace v call centru, se mi jeste naskytla dalsi moznost privydelku. Jednou tydne asi na dve hodiny budu kazdy ctvrtek delat nejakou praci pro nasi bytnou Whitney. Chtela ctvrtky, protoze je to garbade day, takze vzdy k ni po praci nabehnu a udelam, co bude potrebovat. Tento ctvrtek jsem si zaridila ucet ve Scotia bank, aby mi tam mohly chodit penize vydelane z call centra. Hned potom jsem sla k Whitney. Vyhodou je, ze jak call centrum, tak i Whitney jsou v miste naseho bydliste, takze nemusim nikde jezdit, cimz usetrime za jizdne a to je docela bonus. 
Whitney po me chtela shrabat vsechno listi ze zahrady, vysbirat sisky z travniku, vycistit zahony od listi, a vytrideny odpad odklidit do popelnice. Tak jsem zacala, docela svizne, potom jsem uz ale musela zvolnit tempo, prece jen, bylo to to trosku namahavejsi:-) Po dvou hodinach, kdyz uz se setmelo, jsem skoncila a dostala jsem 30 dolaru, coz bylo slibenych 15 na hodinu. 
Jeste dnes citim, jak mam namozenene cele telo, prece jen fyzicka prace trosku boli, kdyz clovek delsi dobu nic nedela:-) Ale jsem rada, protoze si nejen vycistim hlavu, ale taky se pekne protahnu.

Od te doby, co Milda pracuje v jednom pocitacovem frcu Laptop Expert, kde ma k dispozici telefon, tak v ramci toho, abysme usetrili, si uz dva mesice nedobiji kredit. Takze mame aktivni momentalne jen ten muj. Milda si zkusil dat na kijiji nejay inzerat ohledne foceni, kde nabidl sve sluzby za pomerne levnou sumu a  uvedl moje cislo. Minulou nedeli jsem mela v telefonu smsku od cloveka, ktery jako realitni agent potreboval nafotit nejake portrety pro sve portfolio. Takze jsme se s nim spojili, nevadilo mu, ze se pripojim a domluvili jsme se na odpoledne. Vyzvedl nas autem a dojeli jsme do Distillery District, kde s nim Milda nafotil nejake portety s ruznym pozadim, ktere se tam nabizelo. Ja jsem asistovala s odrazkou, osvecovala Markuv oblicej nebo naopak stinila Milduv fotak. Mark mel docela jasnou predstavu a spolupracovalo se s nim docela dobre, ikdyz mel hodne tendence hnat to k tomu, aby se vsude tvaril stastne:-) Protoze chtel i nejake portety, kde by jakoby drzel mesto ve svych rukou, vydali jsme se k jezeru. Bohuzel svetlo bylo na opacnou stranu, coz bylo nezadouci, tak jsme se premistili na druhou stranu mesta a na Mildovu myslenku nafotit neco z vetsi vysky prisel Mark s napadem, ze se pokusi dostat do jedne vyskove budovy, ve ktere nabizi luxusni byty k pronajmu svym klientum. Kdyz jsme prijeli, na recepci nas Mark uvedl jako sve klienty a domluvil vstup na strechu. Vyjeli jsme nahoru a naskytl se nam pohled na cele mesto z vysky vcetne pohledu na CN Tower. To bylo neco pro Mildu. Nejdriv tedy nafotili nejake potrety s Markem a potom si Milda neodpustil panoramata, na kterych si docela ujizdi:-) Svetlo bylo idealni, takze co vic si prat. Diky teto prilezitosti si Milda nejen privydelal, ale dostali jsme se i na misto, kam bysme se za normalnich okolnosti asi tezko podivali. Druhy den jsme se s Markem opet sesli, Milda mu predal vsechny portety a spokojeny Mark mu pridal 10 dolaru navrch. 
Tuto nedeli nas ceka dalsi akce, opet se muzu pripojit, coz je vyhoda, protoze nedele je jediny den v tydnu, kdy spolecne muzeme neco s Mildou podniknout. Mark chce tentokrat nafotit nejake condo, tedy byty pro sve klienty na sve stranky. A protoze predpovedi na zitra moc priznive nejsou, bude to idealni zpusob, jak vyuzit volny cas:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat